2013. április 2., kedd

22. EGYSZERŰ HULLÁMVONALAS

Ez a minta is egyszerű, nem variáltam gipűrökkel, hogy többen leljék kedvüket benne.
8pár orsóval dolgozunk. 1-1 pár a széleken színes.
22. mintakarton
 
A tetején a sárga veszi át a vezető szerepét és készítjük el a kerek fordulót. Egy tűn fordulunk.
A hosszú középrészen sima szövés van külső tűzéssel.
Az alján pedig az angyalszárnyas forduló, az alján belső tűzés van, ami alkalmas arra, hogy a sárga
szál bevándoroljon, majd visszatérjen fordítóverés segítségével.

60-as cérnához én a minta szélességét 6,7cm-re vettem.
22. kész csipke mintacsík
Nekem nagyon tetszik az eredmény.

3 megjegyzés:

  1. Ez jó! ez nekem nagyon tetszik! :D egyik ruhám aljára majd meg is csinálom. egyszer. valamikor, mikor mindent megcsináltam csipke ügyileg amit elterveztem... :) mondjuk ezt más színnel... sötét zölddel vagy pirossal... (mert apró rózsa mintás a ruha amire tenném.)
    Csóközön! :)

    VálaszTörlés
  2. Hogyan készül a belső tűzés?

    VálaszTörlés